Community

 
Post Reply
Quick Reply
Cancel
Page 2 of 4  •  Prev 1 2 3 4 Next
Saints Row 4
2 years ago  ::  Jul 30, 2012 - 5:21PM #11
TheFitnessGuru3
Posts: 1,578

Man, I am totally stoked for SR4! I am so blown away by SR3 (even now as I still play it) that I can only imagine the awesomeness that awaits us in the sequel!


0 (0 Ratings)
Quick Reply
Cancel
2 years ago  ::  Jul 30, 2012 - 7:24PM #12
CoolBlue69_2
Posts: 23

I'm not excited for this game, I made a big mistake buying srtt and i'm not gonna make that mistake again.

2.8 (2 Ratings)
Quick Reply
Cancel
2 years ago  ::  Jul 30, 2012 - 9:33PM #13
demonkiller9109
Posts: 1

Im am super excited for SR4. I know I will get comments back saying: Well Saints Row 4 isn't even announced yet. Well I am afraid you are wrong. Like the president of THQ said: Like we did with Saints Row 2 Saints Row 4 is already half way done and it's going to be bigger and more bad ass then Saints Row 3. That means that Saints Row The Third was half way done when SR2 was released. So it has officialy been announced. I can't wait to kick some more police and gang ass!! STRAP IT ON!!

2.8 (2 Ratings)
Quick Reply
Cancel
2 years ago  ::  Jul 31, 2012 - 12:50AM #14
GazStudios
Posts: 76

Jul 30, 2012 -- 8:04AM, Jam0603 wrote:


LOL !!! BITCH LOL. SR 4 is not even announced yet !!! Yall should wait with complains till they put SR on radar, this is pointless. Complaining about game that is not even announced yet its lame. GET A LIFE!





Sorry kid, time for you to leave your beloved rock home.



It was indeed announced. They said they're working on SR4. and are planning it / developing as we speak. or in your case, As you whine and beg for more clothes.

0 (0 Ratings)
Quick Reply
Cancel
2 years ago  ::  Jul 31, 2012 - 1:53PM #15
DeadlyCyclone
Posts: 1,431

Technically there has been no official Saints Row 4 announcement. :)

0 (0 Ratings)
Quick Reply
Cancel
2 years ago  ::  Jul 31, 2012 - 2:07PM #16
solareclipse91
Posts: 149

Jul 31, 2012 -- 1:53PM, DeadlyCyclone wrote:


Technically there has been no official Saints Row 4 announcement. :)




But what about:
www.thq.com/us/go/article/view/homepage_...


THQ Inc. and Volition, Inc. today announced development of the standalone expansionSaints Row®: The Third – Enter the Dominatrix™ will now be incorporated into production of the next great sequel in the Saints Row® franchise, tentatively titled “The Next Great Sequel in the Saints Row Franchise.”


 So basically they officially announced that ETD will be in a game that was not officially announced yet. So doesn't that count? haha


Regardless, whether or not it is officially announced, why can't we have a conversation about the theoretical future Saints Row title?

0 (0 Ratings)
Quick Reply
Cancel
2 years ago  ::  Jul 31, 2012 - 2:11PM #17
Jam0603
Posts: 2,527

Jul 31, 2012 -- 12:50AM, GazStudios wrote:

Jul 30, 2012 -- 8:04AM, Jam0603 wrote:


LOL !!! BITCH LOL. SR 4 is not even announced yet !!! Yall should wait with complains till they put SR on radar, this is pointless. Complaining about game that is not even announced yet its lame. GET A LIFE!





Sorry kid, time for you to leave your beloved rock home.



It was indeed announced. They said they're working on SR4. and are planning it / developing as we speak. or in your case, As you whine and beg for more clothes.


Do you feel stupid now ?! huh So next time think before writing something, get your facts togheter. 


Its funny how people were dissin me for speakin the truth again. Yall that diss me should feel ashamed.

0 (0 Ratings)
Quick Reply
Cancel
2 years ago  ::  Jul 31, 2012 - 2:20PM #18
solareclipse91
Posts: 149

Jul 31, 2012 -- 2:11PM, Jam0603 wrote:


Do you feel stupid now ?! huh So next time think before writing something, get your facts togheter. 


Its funny how people were dissin me for speakin the truth again. Yall that diss me should feel ashamed.




Stop causing drama. Really, why does it even matter if it is "officially announced" or not? If people want to talk about an idea for a future title on a forum relating to what they are talking about, just leave them alone and dont read this thread if you aren't interested.


If talking about SR4 isn't allowed on this forum, then Deadly Cyclone the mod would let us know, and up til now, he seems to be cool with us discussing it


People are obviously interested in and want to talk about SR4. So just leave them alone. If you dont like it, don't even bother with it because its not worth your time.


I'm not trying to continue a fight, I'm just trying to keep the peace.

0 (0 Ratings)
Quick Reply
Cancel
2 years ago  ::  Jul 31, 2012 - 2:37PM #19
Jam0603
Posts: 2,527

Jul 31, 2012 -- 2:20PM, solareclipse91 wrote:

Jul 31, 2012 -- 2:11PM, Jam0603 wrote:


Do you feel stupid now ?! huh So next time think before writing something, get your facts togheter. 


Its funny how people were dissin me for speakin the truth again. Yall that diss me should feel ashamed.




Stop causing drama. Really, why does it even matter if it is "officially announced" or not? If people want to talk about an idea for a future title on a forum relating to what they are talking about, just leave them alone and dont read this thread if you aren't interested.


If talking about SR4 isn't allowed on this forum, then Deadly Cyclone the mod would let us know, and up til now, he seems to be cool with us discussing it


People are obviously interested in and want to talk about SR4. So just leave them alone. If you dont like it, don't even bother with it because its not worth your time.


I'm not trying to continue a fight, I'm just trying to keep the peace.


1st You the one that is trying to piss me off. Bcuz I said something and people get offended by it (you) and started talking trash to me, that make me a bad man umm bad girl? Im proving my point that some people on this forum can't handle someones opinion and you one of them. 


2nd I never said that talking about SR 4 isn't allowed. The only thing I said is that is stupid to complain about something that is not even announced yet and we know nothing about it. So stop putting words in my mouth.


3rd Stop trying to act smarter than me cuz you obviously not.


Do me a favour don't bother to reply cuz you will just say something stupid as always.

0 (0 Ratings)
Quick Reply
Cancel
2 years ago  ::  Jul 31, 2012 - 2:46PM #20
solareclipse91
Posts: 149

Jul 31, 2012 -- 2:37PM, Jam0603 wrote:

Jul 31, 2012 -- 2:20PM, solareclipse91 wrote:


Jul 31, 2012 -- 2:11PM, Jam0603 wrote:


Do you feel stupid now ?! huh So next time think before writing something, get your facts togheter. 


Its funny how people were dissin me for speakin the truth again. Yall that diss me should feel ashamed.




Stop causing drama. Really, why does it even matter if it is "officially announced" or not? If people want to talk about an idea for a future title on a forum relating to what they are talking about, just leave them alone and dont read this thread if you aren't interested.


If talking about SR4 isn't allowed on this forum, then Deadly Cyclone the mod would let us know, and up til now, he seems to be cool with us discussing it


People are obviously interested in and want to talk about SR4. So just leave them alone. If you dont like it, don't even bother with it because its not worth your time.


I'm not trying to continue a fight, I'm just trying to keep the peace.




1st You the one that is trying to piss me off. Bcuz I said something and people get offended by it (you) and started talking trash to me, that make me a bad man umm bad girl? Im proving my point that some people on this forum can't handle someones opinion and you one of them. 


2nd I never said that talking about SR 4 isn't allowed. The only thing I said is that is stupid to complain about something that is not even announced yet and we know nothing about it. So stop putting words in my mouth.


3rd Stop trying to act smarter than me cuz you obviously not.


Do me a favour don't bother to reply cuz you will just say something stupid as always.




I am not trash talking you, I was just telling you to leave people alone and stop picking fights because they are talking about SR4 and you dont like it


In the other thread I denounced you simply for insulting me, but that doesn't need to be brought into here.


You "proved your point" because it is not "officially announced" congradulations.


And like I said, if you don't want to read about peoples complaints, then just don't read them. Cause complaining back at people who are complaining isn't gonna stop them, and its just gonna cause fights.

0 (0 Ratings)
Quick Reply
Cancel
Page 2 of 4  •  Prev 1 2 3 4 Next
Post Reply
Quick Reply
Cancel
Jump Menu:
    Viewing this thread :: 0 registered and 1 guest
    No registered users viewing